onsdag 23 september 2009

Varit på Bröllop!

Heeeej bloggen!
idag har jag varit på BRÖLLOP...
Min moster har gift sig idag
och det var Jätte Roligt
Med god mat, tårta och Massor med mer!
...........................................................................................
Här kommer lite bilder:
Jag idag Jag hade på mig
en lila utåtstående klänning:D
Jätte fin och svarta tunn strump byxor!

Och BRUDPARET sa JAAA!!
RINGARNA:
För drink på fin resturangen.....
Sprite med hallon:D
Sen fick vi Mackor!
Varmrätt: Pommes Anna...
Och SISST men inte MINST
BRÖLLOPSTÅRTAN!

Min tårtbit MUUUUMMMMMS!
Sen for vi hem till dom och drack
lite champang med jordgubbar.........
och åt CHOKLAD:)
BRÖLLOPS BUKETTEN!
DET VAR DET......!
Men nu ska jag gå Hejdå!
Lost Off Love<3 align="center">///Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du komenterar
här hos mig det betyder mycket:D
Kram Elin