tisdag 22 september 2009

Ridigt på Natajza!

Heeeeeej Bloggen!
igår såå var jag i stallet med Paulina....
och det var jätte roligt först red hon
en ca en halvtimme sen fick jag rida en halvtimme
Japp,, då red jag ett tag på lina sennnnnnnnnn.......
SÅÅÅÅ GGAALLOOPPEERRAADDEE JAG OCH DET VAR VÄRLDENS ROLIGASTE!
HIHI sen såå skulle jag sakta ner och
då råkade jag nog hålla tyglarna ganska såå konstigt....
sååå hon gick skenkel vikning (STAVNING??) haha det är
när hästen går åt sidan och jag gjorde det i trav
Haha det var KUL sen sa Paulina att det var andra gången Tazza
gjorde det i trav & att hon bara hade gjort det en gång...:D
HIHI COOOOLT HAHA JAG HAR INTE ENS GÅTT RID SKOLA!!!

Men nu måste jag gå.... Hejdå!!!


Lost Off Love<3
///Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du komenterar
här hos mig det betyder mycket:D
Kram Elin