lördag 26 september 2009

Bilder på Natajza!

Hej Bloggen!
just nu håller jag på och städar mitt rum!
Igår var jag i stallet med Paulina:)
japp det var hopp träning men inte vilken
som hällst utan hästarna skulle hoppa själva i full Gallopp,,
Hihi man byggde upp en bana sen sattt man snöre runt......
Japp,, och sen fick don hoppa;)
det var jätte roligt att se!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Här kommer några bilder:
Lilla söööta Tassa!
En Jätte söööööööt Häst!!
Tassa hoppar......
Visst är hon söööööt??!

Först hoppade alla hästar 80
sen då skulle en häst som heter: Kelvin Hoppa
en Meter och fick Tassa prova men hon vägrade....
sen fick hon tästa 90 och HON KLARADE DET!!!
SÅÅ hon fick några äpplen......


Hihihiihihihihi så här ser
det ut när Natajza äter äpplen,,
då gör hon äppelmos sen äter hon upp det!!
Hihi Men jag KANSKE lägger in en video sen
men vi får se hur det blir
ps: jag filmade då hon hoppade 90cm!!



Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du komenterar
här hos mig det betyder mycket:D
Kram Elin