tisdag 6 oktober 2009

Söndag, Måndag & Tisdag!

Heeej Bloggen!
FÖRLÅT FÖRLÅT.......
att jag inte hunnit skriva i bloggen nå typ:(
Men Men......
i varje fall i söndags fyllde min lilla syster
Emma år Grattis Grattis till dig!
och då var jag med Jonna hemma hos oss...
DET VAR SKIT KUL SOM VANLIGT!
Har alltid lika kul med mina bästisar.....:D
japp, och i mandags gjorde jag inte så jätte
mycket förutom att jag var med Paulina Typ hela dagen!
aaaa och i dag har jag varit på tisdags cafe med Paulina:)
KUUUUULLLIGGGTT!
haha japp sen har jag inte gjort så mycket
mer idag förutom läxa & skola.......
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ALLA BLOGGARES DRÖM:
Japp, och en sak till
JAG KANSKE SKA KÖPA EN SYSTEM KAMERA<3
JIPPIE JIHOOOOO.......
Jag har alltid önskat mig en
och nu har jag faktist tänkt att spara till en.
och jag tror det kommer att gå ganska såå snabbt
men jag har bara fem kronor nu:(
men jag fyller snart och och snart är det julafton!
JIPPIE LÄNGSTA INLÄGGET!
Kram Elin<3

1 kommentar:

Tack för att du komenterar
här hos mig det betyder mycket:D
Kram Elin