torsdag 8 oktober 2009

Skola Skola och åter Skola!

HEJ BLOGGEN!
idag har jag inte gjort så mycket
förutom att jag varit i skolan som vanligtxD.
Idag hade vi Matte, Svenska, So/No & Historia!
Aaa.. på Matten hade vi
GÅNGER TABEL FÖRHÖR!!!!!!!!!
Haha,, och det gick jätte Bra! fick nog alla rätt
JIPPI KAJJEJ LEVERPASTEJ
(Blää leverpastej vad säjer jag igentligen hahah)
och på Svenskan hade vi Skrivstil and I LIKE IT SO MUCH!
Jaoopp, och på So/Non så Hade
vi förhör på Världsdelarna!!!!!!!
Och det gick JÄTTE BRA, ALLA RÄTT!
Hohoh jajja, och på Historian pratade vi om
DIGERDÖDEN! och det var jätte spännande!
Mmm.. men det var allt från mig
Tack och Hej Leverpastejj!
(åå där sa jag det igen HAHA)
Super Kramar Från Elin!

3 kommentarer:

  1. Sv: Håller med dig, lila är verkligen fint :D

    SvaraRadera
  2. Vad fin er hund Mosse är :D

    SvaraRadera
  3. Hejsan du!
    Jag behöver verkligen din hjälp att vinna Blog Awards tävlingen , skulle du kunna hjälpa mig genom att rösta här - http://www.tv4.se/1.1173520?i=118

    Återkom gärna om du har röstat på mig så jag kan tacka dig ! Tusen tack på förhand <3

    SvaraRadera

Tack för att du komenterar
här hos mig det betyder mycket:D
Kram Elin